Lista i bokstavsordning

Varför är inte kanallistan i bokstavsordning när man ska välja kanaler?
Jag är ingen datahacker, men tycker inte det borde vara så avancerat att fixa..lr?

Kommentarer

  • Hej Hasse,

    rent tekniskt är det möjligt, men vi har valt att sortera kanallistan efter popularitet skulle man kunna säga. SVT, TV4, TV3 osv hamnar först med andra ord. Men vi har också ett sökfält så man kan söka efter specifika kanaler 😀

    Ha det fint
    Johannes
  • Det går att ha dropplist där man skulle kunna välja om man vill ha sorterat i popularitet eller bokstavsordning samt någon annan fyndig sortering 🤓
  • Det är sant! Jag lägger förslaget vidare till mina kollegor som ansvarar för sånt här.

    Ha en bra dag!

    Johannes
  • Vart har det gamla utseendet tagit vägen?
    Får varken upp TABLÅ, FILMER eller SERIER att öppna? Streama och sport är det enda?
  • Hej Marianne, och tack för ditt meddelande!

    Just nu testar vi att använda ett filter istället för de tidigare sidorna som du nämner. För att t.ex. hitta dagens filmer trycker du på denna knapp (om du använder mobiltelefon):

    så filtreras hela tablån och visar enbart filmer. Vi är väldigt intresserade av att höra hur detta uppfattas. Är det något specifikt du saknar från FILMER eller SERIER-sidorna?

    Vänliga hälsningar

    Magnus

  • Eftersom ni skriver att ni är väldigt intresserade så skrev jag en kommentar i "Frågor" och har ett tillägg här.
    "Film" skall se ut som det gör under "Min sida".
    Där står det i tidsordning och har lite info och framför allt IMDB-betyget.
    Alltså som det gjorde tidigare.

  • Tack för din input Hans! Jag tar den vidare till mina kollegor.

    Ha det fint
    Johannes