Liggande/stående

Hej!

Sedan er uppdatering fungerar inte växling av tablåer liggande/stående Jag verkar vara den enda som har problemet efter ni inte fixat det nu, eller skriver på webben (h om det.

​Startar man om appen fungerar det, sedan slutar det om man byter till annan app, eller nästa gång den används. Oklart, har inte hittat när/hur det slutar fungera.

Kommentarer

  • Hej Johnny,

    Ber om ursäkt för sent svar. Vi har hittat några konstigheter med landskapsläget och jobbar på att lösa dom. Förhoppningsvis är det klart till nästa uppdatering som kommer inom kort.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor