”Läs mer”

När man läser om ett program kan man klicka på ”Läs mer” och när man gör det står det oftast samma sak en gång till!
Varför är det så???

Kommentarer

  • Det låter märkligt! När jag provar själv så kommer bara Läs mer-symbolen upp när texten är för lång för att rymmas på tre rader, och trycker man på läs mer så öppnas texten upp så man ser de två eller fler rader som innan doldes. Har du möjlighet att filma skärmen eller ta en skärmdump på hur det ser ut så kanske vi kan forska mer på hur vad det kan va för bugg?

    Var det du som hörde av dig tidigare också om att du inte kunde byta dag? Funderar på om du kan ha ngn gammal version av appen med buggar i. Eller så har du upptäckt buggar i vår senaste release som vi själva inte märkt än!

    MVH / Johanna
    Johanna Cervin
  • Hej Johanna och tack för svar!
    Du har rätt - ”Läs mer” kommer bara upp när det är mer än tre rader, men man skulle önska att raderna som inte syns från början bara läggs till de befintliga. Nu visas de tre första en gång till. Lite i onödan kan jag tycka och olikt andra system.

    Jo det var jag som skrev om att datum ändras tillbaka till idag när jag tittar på vad som sänds i morgon. Dvs om jag tittar på i morgon och där klickar på ett program för att få se detaljer, så ändras datum tillbaka till idag. Jag har avinstallerat appen och laddat ned den på nytt, men felet kvarstår

    En önskan till - jag vill kunna se vilken version jag har installerad just nu. Eller kan man se det någonstans?

    Mvh Jonas

  • Jag har fått svar på ärendet med att appen kraschar när du försöker byta dag och det tror de ska vara löst i nästa release. Den borde komma inom nån ska höra om de andra sakerna för vet inte om jag förstår vad du menar. För mig syns de tre första raderna och närmast trycker på så mer adderas bara de andra två, ovanpå de tre första. Men inte att de på nåt sätt visas igen.
    Med vänlig hälsning, Johanna

    Johanna Cervin
  • Tack! Har skickat exemplet till ios Utvecklarna. Skickar med en skärmdump på var du kan hitta version-info om din app.
    Ha en fin kväll!

    Johanna Cervin