Kostnader

Vad kostar tv kanaler ,paket mm? Hur betalas faktura,kort?

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Kostnaden för olika TV-paket och streamingtjänster sätter tjänsterna och din tv-operatör. Vi guidar endast till vad som visas och har tyvärr inte kostnadsuppgifter för de olika företagen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Vad kostar tv.nu?
    Laila Jensen
  • Hej,

    Tv.nu är helt gratis, men vi guidar till innehåll på olika TV-paket och streamingtjänster och de priserna sätter tjänsterna och din tv-operatör.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor