Klockslagsspalten i kanten

Hej.

Under en längre tid går det inte att ändra klockslag i spalten till höger i appen. Den visas men det går inte att interagera med den.

Kommentarer

  • Hej Patric,

    Du måste hålla i klockslagsspalten i ca 1 sek för att sedan flytta den. Skälet till det är att man inte vill komma åt den av misstag. Hör av dig om det inte fungerar!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor