Kanalval och inloggning

har ingen inloggning kan inte ta bort och lägga till kanaler varför?
Bengt

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    Sedan något år tillbaka behöver man konto för att ställa in kanalerna, anledningen är att de sparas i "molnet" istället för lokalt i din enhet vilket gör att de inte försvinnger om du rensar lokal data på enhet. Förstår att man har många konton och inte vill skapa fler men det är en snabb process som du bara behöver göra en gång.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor