Kanalplats

Önskemål: Ett Fält( ruta) som man kan fylla i med kanalplatsnummer efter kanalnamnet skulle underlätta när man har kanaler som man inte ser på dagligen  eftersom man ofta får ha kanalpaket som innehåller många fler kanaler som innehåller vad som är ens huvudintresse. Detta var möjligt i access på tidigt 90-tal och borde därför inte vara omöjligt för en duktig programmerare i dagsläget

Kommentarer

  • Hej, och tack för inlägget. Jag utgår ifrån att du använder webben nu, och inte apparna?

    Om du trycker på de små prickarna intill varje kanal kommer en meny upp:

    Här kan du flytta en kanal till botten eller toppen. Vill du ha ännu mer detaljkontroll kan du använda "Ändra placering". Hjälper det?

    Vänliga hälsningar

  • Hej Magnus

    Det ger inte det jag efterlyser, möjligheten som användare att knappa in siffrorna som skall knappas in på fjärrkontrollen till Tv´n.
    Har man 50 kanaler har man inte alla i huvudet.

    Mvh
    Jerry

  • Nu förstår jag hur du menar! Det var en intressant idé. Jag tar med mig den till produkt-teamet.

    Vänliga hälsningar
  • Hej Magnus!
    Jag tycker att detta är ett bra förslag och skulle därför vilja ha en uppdatering om hur det går med Jerrys förslag?
    Mvh /Allan
  • Hej Allan!

    Fint att du hör av dig. Det ser dessvärre ut som att det här är ett förslag som inte kommer realiseras i nuläget. Våra utvecklare jobbar för fullt på flera fronter med andra typer av uppdateringar, så i just i det här fallet måste vi prioritera bort helt enkelt.

    Ha en fin dag
    Hälsar
    Johannes