Kanallogotyp

Hej.
Är det möjligt att förtydliga vilken kanal ett visst program går på? Då man öppnar ett specifikt program är logotypen för kanalen ofta så liten att det är omöjligt att se vilken kanal det är. Exempelvis är det nästan omöjligt att skilja på eurosport 1 och 2... Kan ni kanske skriva ut kanalen i klartext också?

Kommentarer

  • Hej Olle,

    Jag förstår! Det är ingen dum idé. Jag lägger den vidare till produktteamet, så får dom kika på vilka lösningar det finns.  Tack för att du hörde av dig!

    Hälsningar
    Johannes