Kanalen Godare

Detta är 4 gången jag skriver har ej fått svar än.Det går ej att hitta vilka program som sänds då det i er tablå samt på tv står att det endast är ett program som sänds denna vecka Curtis Stone Cook  Eat and Repeat..ber er se över detta
MVH Anette
Anette Sigfridsson

Kommentarer

  • Hej Anette,

    Vi är medvetna om problemet med Godare och håller på att undersöka vad som hänt. Förhjoppningsvis hittar vi en lösning inom kort men just nu kan jag inte säga vad som hänt tyvärr.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor