Kan jag koppla ihop min andra emailadress med detta konto?

Hej! Jag har lite krångel med hopkopplingen av schibstedt. Jag har ett konto på en annan emailadress som är kopplat till schibstedt, och den emailadressen använder jag typ överallt som användarnamn osv. Nu har jag schibstedt kopplat till emailadressen jag använder här också (det blev man ju tvungen till) men det ställer till lite problem för mig då jag då är inloggad samtidigt med två olika mailadresser. Om jag loggar in på min andra emailadress så förlorar jag alla favoriter, kanaler, inställningar osv som är kopplat till adressen jag använder här. Så jag undrar, finns det nåt sätt att "importera" mina inställningar osv till min andra emailadress så jag slipper göra om allt?
Jag har försökt att lägga till en till emailadress på mitt konto här på inställningarna (såg ett tips i ett annat foruminlägg) men det går inte, för det står bara att den adressen finns redan. Vet inte vad det beror på, då den inte syns på mitt konto här.
Det skulle underlätta för mig att kunna använda min andra emailadress här på tv.nu sidan (o slippa krånglet med att vara inloggad på två olika schibstedt konton email) men önskar alltså att det finns nåt sätt att få med de inställningar/favoriter/kanalval som finns på den email jag använt här från början.
Finns det nån sån funktion redan? har jag missat nåt nånstans i info/konto?

Kommentarer

  • Hej Annelie,

    Det är inga problem, vi kan kopiera över dina inställningar från vår sida. Antar att du inte vill skriva din e-mail här men du kan kontakta oss på marknad@tv.nu. Skriv vilken din gamla och nya e-mail är så flyttar vi över dina inställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor