Kan inte klicka fram filmerna.

Hej!
Helt plötsligt får jag inte upp filmerna under fliken, inte hjälper det att gå till ”min sida” heller.
Vad göra?
Med vänlig hälsning, Ingela

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig. Vi har anmält felet och försöker hitta en lösning på problemet så fort som möjligt. Har du testat vår mobilsajt www.tv.nu så länge? Där ska filmsidan fungera.

    Gott Nytt År!
  • Hej!
    Samma problem har jag också ungefär just därför jag ville svara på detta fast snarare så har jag liksom lite annat problem då när jag ska till att försöka klicka fram det program jag vill läsa om vad det handlar om för oftast så när det blir fel så står det så härefter det har laddats klart då. Något gick fel. Vänligen försök igen senare.
    står det flera gånger kan det stå så men till slut så kan programmet komma fram så man kan läsa vad det handlar om om man försöker nog många gånger, det spelar ingen roll om det är ett program för just den kanalen man försöker klicka fram eller om det är något annat program på någon annan kanal så kan det bli så, jag ska visa för hur jag menar. Ja nu funkar det ju så det är väl ingen mening för mig att visa då men ni förstår väl för vad jag menar även om jag inte skulle visa det som nu gick utan att det står så, om jag tänkte på då när jag förklarade för er när det felet var så skulle jag även visa i bild men tänkte inte på det just då men om ni skulle ändå inte förstå riktigt för hur jag menar nu så kan jag visa er sedan då efter ni ev. ha svarat mig på detta mejl
    Mvh/Agneta
  • Hej Agneta,

    Det var inte bra.

    Uppstår problemet igen? Har du bra uppkoppling när du försöker gå in på programmen?

    Du kan testa att installera om appen för att se om det hjälper.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!
    Första gången för dagen när jag är in på tv.nu för att se vad det är för något på tv då och hitta något som jag vill läsa mera om handlingen och så på en film/serie så kan det uppstå problemet när jag ska klicka fram det och det försöker ladda. Ja jag har en bra uppkoppling då oftast. Nä jag ser genom en dator då ingen app utan en vanlig dator med mobilt bredband.
    Mvh/Agneta
  • Hej Agneta,

    Uppstår det här felet fortfarande? Har du något tillägg på webbläsaren som gör att det krånglar kanske? Prova att avaktivera de i så fall, om det hjälper säg till vad tillägget heter så kan vi undersöka.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor