JVM

Tv6 sänder JVM Sverige -USA ikväll. Men det står inte i er tablå. Samma var det igår. Varför?
Jag har flera gånger sett att era tablåer inte stämmer/är uppdaterade....

Kommentarer

  • Hallå Jörgen.

    Bra fråga, jag ska undersöka saken och försöka lösa det så snabbt som möjligt. Tack för att du hörde av dig och uppmärksammade oss på det!

    Hälsar
    Johannes