JVM

Varför skriver ni att det är JVM kl 17 idag 2023-01-02  . Den går på TV 6

Kommentarer

  • Hej!
    Du skriver "idag 2023-01-02" så vet inte om u menar att vi skrivit att det är en JVM match idag eller om vi skrev det den 2 jan? Idag är det match för damerna i JVM kl 20 på SVT24. Den 2 jan var det herrarnas JVM och då sändes en match på TV6 kl 17.

    MVH / Johanna
    Johanna Cervin