Jag vill slippa annonser i appen!

Hej,

Idag är vi helt beroende av annonser för drift och vidareutveckling av appen men vi ska även undersöka om en betalversion kan bli aktuell. Om du vill hjälpa oss fyll gärna i den här enkäten, tack för hjälpen!
- Enkät om annonsfri app

Med vänliga hälsningar,
Tv.nu

Kommentarer

  • Jag vill slippa se annonser för spelbolag. Stötande och störande!
  • Hej Eva,

    tar din feedback vidare till ansvariga! Tack för att du hörde av dig, det är alltid bra så man vet hur man kan göra tjänsten bättre.

    Trevlig helg
    Johannes
  • Jag skulle med fördel tänka mig att betala för en reklamfri "pro-version"!!!

    JÄTTEBRA att ni äntligen också visar namnen på skådespelarnas rollfigurer!

    SER mycket fram emot att kunna, under film, välja "sortera" t ex "högst betyg". "Typ" liknande möjlighet som finns under streaming tjänsterna!

    BRA oxå att vi användare har möjlighet att "gillar" alt. "gillar inte", dels för att kunna ge 'feedback', dels för att se vad andra tycker. ÄNNU bättre om man/vi kunde välja mellan t ex 1-5 el. 1-10!! Många gånger kan JAG INTE inte välja mellan gillar eller inte... Ibland eller ganska ofta är det mer eller mindre "mellanmjölk"... Då känns det orättvist (!?) att välja något av de två alternativen.