Jag vill skriva ut tablån

Hej,

Om du behöver hjälp med utskrift så kan ni följa denna guide:

1. Gå in på tv.nu från din dator.
2. Markera program om du bara vill skriva ut enskilda program. Det gör du genom att vara inloggad sedan hålla musen över programmet och trycka på den lilla checkboxen.
3. Scrolla längst ned till botten och tryck på "Skriv ut tablån" under rubriken "Övrigt".
4. Om du trycker på "Hela dagen" kan du även välja tidsintervall eller "Skriv ut markerade program".
5. Tryck på "Skapa utskriftsvänliga PDF" och skriv ut din tablå.

Om du har frågor, säg till!

Med vänliga hälsningar,
Tv.nu

Kommentarer

  • Men det är hu intw så konstigt med bara män bland redaktörerna..
  • Ja jag tycker ni borde låga. Mer tv.nu varje dag är de fel som idag tisdag står de fukbygna skall börja kl22.00 112 kl1855 nu har jag avinslert appen den går inte lita på varje dag är de något fel i tablån tur man kola texten varje morgon mig råd är låg ner tv.nu ni har haft 125  cell i tablån
  • Varför kan ni inte göra direkt så att sidan blir utskriftsvänlig?
  • Hej,

    Det är tyvärr en ganska komplex uppgift att göra om hela sidan i ett mer utskriftvänligt format, det är därför vi har funktionen skriv ut under övrigt i botten på sidan.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Det går inte skriva ut TV-tablån just nu verkar det som, står bara och snurrar
  • Varför går det inte att skriva ut tablån längre? För 1 vecka sedan fungerade det.
    Error 504 kommer upp hela tiden.
  • Hej Eva och Jocke,

    våra tekniker har kikat på problemet och ska ha åtgärdat det i slutet av förra veckan. Prova gärna för att se om det fungerar som det ska för er 😀

    Ha det fint
    Johannes