Jag vill inte få pushnotiser!

Hej,

Har du fått en oönskad pushnotis? Det kan du själv ställa in.

Gå in på Min sida -> Inställningar -> Pushinställningar och slå av de kategorier som inte är intressanta för dig.

Om du redan gjort det men ändå fått en pushnotis har något gått snett, skriv till oss så kollar vi närmare på det!

Med vänliga hälsningar,
Victor

Kommentarer

  • Hej,

    Jag har stängt av alla pushnotiser i inställningarna, men får dem ändå. Vad kan jag göra då?
  • Hej, jag fortsätter få pushnotiser trots att jag avvaktiverat samtliga under "inställningar".
    Vänligen,
    Marléne
  • Har stängt av pushnotiser men får dem ändå. Hänt flera gånger på olika enheter.
  • Varför får jag pushnotiser då jag har det avstängt
  • Får dagligen pushnotiser, trots att det är avstängt
  • Jag har avmarkerat alla pushnotiser. Ändå får jag dyker dom upp. Varför????
  • Hej, jag har stängt av alla pushnotiser, men ändå får jag dem ibland.
    Kika gärna på den buggen.

    Hälsningar Ida
  • Hej,

    Vi håller på att undersöka vad det beror på, verkar vara ett problem isolerat till Android (säg till annars).

    Med vänliga hälsningar,
    Victor