Jag kan inte scrolla

Det går inte att komma neråt på er sida, enda sidan som det inte fungerar på. På PC
Claes

Kommentarer

  • Hej Claes,

    Vi lanserade nyligen en ny pop-up där vi frågar om det är okej att vi använder data från när du använder vår site för att tex. förbättra tjänsten eller marnadsföring.

    Om du har ett tillägg på din webläsare som blockerar denna typen av pop-up kommer sidan tyvärr inte att fungera korrekt, och det går inte att scrolla. För att åtgärda problemet kan du testa att "pausa" eller ta bort tillägget i webläsaren.

    Återkoppla gärna om detta löser problemet, annars hjälper vi dig gärna felsöka vidare.

    Trevlig helg!
    Victor
  • Kanon, tack. Löste problemet!
    Cl
    Claes
  • Toppen, roligt att höra!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor