Jag har synpunkter på ett program som gick på tv, kan ni hjälpa mig?

Hej! Vi är en TV-guide så tyvärr är det inte vi som bestämmer vad som går och hur programmen visas på TV. Här hittar du kontaktuppgifter till de olika kanalerna:

SVT - Kontaktsida
TV3 - tittarombud@tv3.se
TV4 - Kontaktsida
Kanal 5 - Kontaktsida
TV6 - tittarombud@tv6.se
Sjuan - Kontaktsida
TV8 - tittarombud@tv8.se
Kanal 9 - Kontaktsida
TV10 - tittarombud@tv10.se
Kanal 11 - Kontaktsida
TV12 - Kontaktsida
Viasat - Kontaktsida
C More - Kontaktsida
tv.nu

Kommentarer

  • hej, jag brukar följa ett program som heter Salvage Hunters som går på Discovery. Flera gånger senaste året har man lagt in en manlig röst som översätter det som sägs till svenska, ok, det kan väl vara ganska bra om den rösten kunde betona det han läser på rätt sätt ! Som det nu är så betonar han så konstigt så att man antingen blir full i skratt eller så blir man bara fruktansvärt irriterad ! Karln vet ju inte vad han läser ! Dessutom kan han inte uttala engelska orter och namn utan låter som ett litet barn som läser innantill ! Snälla ni, går det inte att antingen byta ut denna skrattretande röst eller bara ta bort den ? Den där rösten har även lagts in i andra program och där vet inte heller uppläsaren om vad han skildrar. Han läser bara rakt upp och ner den text som han ska tolka, utan att tolka den. Det förstör mer än vad det tillför
  • Hej Margita,

    Tyvärr är det inte vi på tv.nu som sköter produktionen av programmen, men prova gärna att höra av dig till Discovery så kanske de kan hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor