Ishockey

Varför står det att Finland spelar VM final i hockey mot Bulgarien kl. 20.00 TV1. De har inget hockeylag vad jag vet, de spelar mot Kanada.

Kommentarer

  • Hej,

    Vad jag kan se visar tablån rätt nu med Finland - Kanada i final så det måste varit något tillfälligt fel. Ser du rätt lag som spelar nu? Tack för att du sa till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Varför visar ni golf när tv tablån ska visa ishockey vm Finland-Österrike 16:15?
    Blir så trött på att det ofta onte stämmer
    Juha