Ipad öppnar inte tv.nuappen

Varför kan jag inte längre använda appen på min ipad? Ios 9.3.5

Kommentarer

  • Hej Ronnie,

    gäller det varje gång du ska öppna den eller hur ofta är det du inte kommer in i appen?
    Har du testat att avinstallera och installera den? Det kan i vissa fall fungera.

     Tack på förhand
    Johannes
  • av- och ominstallera verkar funka!
  • Hallå igen,

    vad härligt att höra! Återkom om det skulle strula igen så får vi kika på det.

    Johannes
  • Min iPad är också iOS 9.3.5. Skrev fel. Men av- och ominstallation fungerar inte hos mig.Har försökt flera gånger.

    Olof
  • Hej Olof,

    Vilken iPad-modell använder du? Vid nyinstallation, hur uppför den sig, kraschar den vid start eller är det vid något annat tillfälle?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • IPad mini. Den kraschar vid start.

    Olof
  • Hej,

    Har du den senaste versionen? Kan du gå in i App store och se om det finns en uppdatering tillgänglig där?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jo, det är den senaste versionen 6.4.1 som inte fungerar.

    Olof
  • Hej Olof,

    jag har pratat med våra tekniker nu och i nuläget hittar dom inget uppenbart fel som detta kan bero på tyvärr. Vi har heller inte hört om detta fel från andra användare så det är lite svårt att hitta buggen. Men dom ska kika vidare och försöka fixa det så fort dom kan!

    Återkom om du har några fler frågor
    Hälsar
    Johannes