Inte the storm

När jag läste om den Into the storm ni presenterade i går tänkte jag: ”Ska Kanal 5 verkligen visa en sån här film?”
Men självklart var det ovädersrullen som gick. Är det Kanal 5 som gett er felaktiga uppgifter?

Kommentarer

  • Hej Alex,

    Har kontakta vår dataleverantör, de hade kopplat fel film men det ska vara åtgärdat nu. Ber om ursäkt för strulet!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor