Inloggning

Varför nekas jag att återställa mitt lösenord med mina förslag hela tiden?
Har försökt 4 ggr nu men inget duger....
Trött på de här nu!

Kommentarer

  • Hej Pekka,

    Om du befinner dig utanför norden eller använder vpn så har tyvärr Schibsted valt att blockera inloggningar av säkerhetsskäl. Dock kommer vi uppdatera så som senaste sista januari så kommer inloggningen öppna på nytt. Är det fallet för dig? Har du testat att logga in båda på web och app?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor