Information

Lite fundersam över Ert Mail .
Mig veterligt har jag aldrig tittat på Ert program,
Ann-Louise Rosenlund

Kommentarer

  • Hej Ann-Louise,

    Vilket mail syftar du på? Vi skickar nyhetsbrev varje vecka och sen skickar vi ett re-aktiveringsmail om du inte varit inne på ditt konto på ett år (vi raderar inaktiva konton).

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag menar mailet jag har fått idag den 1 mars,
    Ann-Louise Rosenlund
  • Om det står att du ska logga in så är det re-aktivering. Om du vill behålla din inställningar på tv.nu så behöver du logga in på nytt, exempelvis favoriter eller kanaler på startsidan. Med konto tar du också del av redaktionella tips till mailen två gånger i veckan.

    Du kan logga in här om du vill behålla konto: https://www.tv.nu/min-sida/installningar eller om du inte vill det bara låt tiden gå så kommer ditt konto raderas om några veckor.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor