Huvudrollsinnehavarens namn saknas

Filmen The Courier som visas på Svt1, kl 22:00, på Påskafton, visar (i appen tv.nu) en bild på Benedict Cumberbatch, men hans namn finns inte med i roll-listan som visas. Lite märkligt.
Har det med det nya gränssnittet att göra eller ska man själv räkna ut det?
Min mobil är en iPhone SE (2020) med iOS 17.4.1.
Anders Holmberg

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Det var underligt, ska vanligtvis vara på plats. Ska se över det, tack för att du sa till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor