Hur jag kan nå avsnitt av TV-serien Detective 1964-1969 på Disney + ?

Jag har länge letat efter den klassiska (och svårfunna) brittiska deckarantologiserien Detective (1964-1969;tre säsonger) och i mitt sökande funnit att den ska vara tillgänglig på Disney +. Har öppnat ett konto på Disney + nästan enkom för att få tag på denna serie, men när jag nu söker får jag inte fram den. Vad beror detta på, och vad kan jag göra?

Kommentarer

  • Hej!

    Jag har sökt runt lite och ser att infon om den serien saknas hos oss men serien verkar som du skrev finnas på Disney+ men den har en svensk översättning "Emil och detektiverna" Så öppna disney+ på din tv eller dator eller där du vill streama och sök på den titeln så hittar du serien!

    Lycka till!/ Johanna
    Johanna Cervin