Hur fungerar det?

Jag följer Tillbaka till Aidensfield. Ser att den finns hos er. Stämmer det? Förstår inte riktigt hur det går till om jag vill ta del av ert utbud?
Susanne

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Vi på tv.nu har inga program själva, men vi visar var programmen finns att se. Så om du t.ex. går in på Tillbaka till Aidensfield så har du en länk till TV4 Play + TV-tider: https://www.tv.nu/program/tillbaka-till-aidensfield.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Har nyligen laddat hem appen tv.nu på både mobil o TV.
    Vill se törnfåglar.. Hittar tre delar men alla har ett litet lås högst upp till höger och visar alltså ingen möjlighet til att spela upp. Vad har jag gjort för fel? Hur fungerar det? Något jag glömt att göra/koppla ihop??
    Birgitta Wissman
  • Vi på tv.nu har inga program själva, men vi är en guide som visar var programmen finns att se, precis som vi visar tv-tablån. Så om du t.ex. går in på Törnfåglar så ska du kunna se var den finns att streama eller om den ska gå på TV snart. Dessvärre verkar den inte finnas på någon svensk streamingtjänst kopplad till oss (och vi har de flesta).

    Hoppas du hittar något annat intressant med hjälp av tv.nu!
    Johanna Cervin