Hockeylördag

Varför står det inte vilka lag som spelar idag?Det har det alltid gjort tidigare

Kommentarer

  • Hej Red,

    Jag har undersökt vad det beror på och tyvärr kom uppdateringen sent och plockades därför upp av systemet för sent. Vi ska försöka bättra oss, tack för att du hörde av dig.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Det här problemet verkar fortfarande vara kvar. Går det att lösa?

    Christoffer
  • Hej Christoffer,

    Det var inte bra, självklart ska vi skriva ut lagen. Tror vårt system blev lite förvirrat då hockeylördag kommit in som en vanlig sändning istället för sport, jag ska undersöka vad som gått snett.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor