Hemma igen/En ny begyndelse

Hej! Programmet Hemma igen/En ny begyndelse som har visats på DR1 varje vardag. Vet ni när nästa säsong kommer att visas? Eller kommer serien att visas på någon annan kanal? Vänligen Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tyvärr har jag ingen info om det programmet, du kan kanske kolla om det är möjligt att kontakta DR för mer info, de vet säkert mer!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor