Hej, Går inte att logga in. Tillfälligt?

Hej, Går inta att logga in. Tillfälligt?

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Det ska fungera, har du fortfarande problem? Får du något felmeddelande när du försöker logga in?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Trycker på logga in. Ny sida kommer upp och försvinner. Går alltså inte att logga in.
  • samma här kommer tillbaka till första sidan, tablåsidan,  trycker på min sida logga/skapa konto händer inget, går ej logga in där hellre.
  • Hej
    det går ej att logga in på mitt gamla konto.
    Vad göra?
    vänligen
    Sarah

  • Går inte att logga in längre!
    En sida från norska Schibsted blinkar till och försvinner igen.
    Har provat skaffa konto på login.schibsted.com och där kommer jag in, men tyvärr finns ingen länk eller annan koppling till tv.nu
    Synd, för tv.nu var en mycket bra och användbar sida.

  • Går inte att logga in.
    Går inte att skapa konto - kommer inte till "login".
    Inget funkar.
    Hela mitt noga inställda "min sida" funkar inte
    Kör Win 7
    Testade med Opera och loggade in med mitt Schibstedkonto - DÅ funkade det..Nästan, fick göra nytt kanalval
  • Jag har samma problem sedan flera dagar. Fruktansvärt irriterande!
  • Funkar i Edge och Chrome. Verkar vara kompatibilitets problem med IE.
    Börjar bli dags att fixa problemet nu, kan man tycka......
  • @ peter..
    IE11 är väl inte sååå gammalt..
    Om det är Schibsted som ansvarar för siten så är det nog ett kompatibilitetsproblem, de tycks gilla att använda senaste sena och de nyaste features..
    Aftonbladet  på IE11/win7 är en pest (så den siten undviks)
  • Tydligen inte bara jag som har detta problem. Då är det inte lönt att ha denna sidan, utan får söka någon annan stans. Märkligt, eftersom det inte varit problem tidigare de åren jag varit reggad här
  • håller med Kalle
  • Har nu provat igen men funkar fortfarande inte.
    Har registrerat annat konto men det funkar ändå inte.
    Funktionen MIN SIDA är jätte-värdefull!

    Finns det kanske någon annan sajt som ger samma hjälp?

  • Jag har hittat kolla.tv och tänker prova den istället. Den tycks ge mej vad jag vill ha, jag kan lägga in mina kanaler utan problem. Får se om det funkar i längden också. Annars får jag väl googla på nytt...
  • Nu är sajten helt ok igen!
    Inloggning funkar med gamla koder, Min sida och mina favoriter - ALLT funkar perfekt!

  • Inte här. Samma problem.
  • Hos mig fungerar det inte!!
  • fungera i edge.
    I FF står det bara försök igen senare när jag försöker logga in.
    fixa!
  • tv.nu fungerade alldeles utmärkt innan de där jävla giriga norrbaggarna (Schibsted)  blandade sig i ...
  • Hej allihopa!
    '
    Ber om ursäkt för sent svar. Vi har undersökt en del och hittat ett par saker detta beror på.

    1) Alla ni som använder Internet explorer, vi har haft lite strul med denna webbläsare gällande inloggning men nu har vi släppt en fix som gör att det ska gå att logga in som vanligt även med den webbläsaren. Prova igen och säg till om det fortfarande krånglar!

    2) Andra browsers kan få problem om man blockerar tredjepartscookies. Föreslår att ni kollar i inställningarna då och även slår av tillägg för att se om det hjälper. Vi har kontaktat Schibsted angående det här och de har sagt att en lösning för detta förhoppningsvis kommer senare i sommar.

    Förhoppningsvis är alltså problemen löst för de flesta nu så kolla igen!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • TACK!!  Nu fungerar allting som det ska.
  • Varför har ni lagt er platt för norra Europas sämsta, girigaste och skitaktigaste företag: Schibsted?
  • Hej Bengt,

    Vi ägs av Schibsted (Sedan 2005) men skälet till att vi tog steget att byta till deras inloggning beror faktiskt på GDPR. Vissa saker ingår i det systemet (Du kan bland annat ta ut allt data som finns lagrad på dig i kontot), så om vi inte hade det systemet skulle vi vara tvungna att utveckla det själva istället för att fortsätta förbättra produkten.

    Allt gott,
    Victor