Handbolls EM

Hej!
Ett tips till Martin Frändsjö som kommenterar handbolls EM.
Be honom titta på sina kvinnliga medkommentatorer när han kommenterar och när de kvinnliga kommentatorerna säger något. Det ser  ut som han negligerar de kvinnliga kommentatorerna när han inte tittar på dem när de har något att säga.
Vilket han kanske inte alls har för avsikt att göra. Det ser bara inte bra ut i TV-rutan när han inte tittar på dem.

Kommentarer

  • Hallå Kalle,

    jag tror du har kommit lite fel. Vi på tv.nu är en tv-tablå, men vi har inte hand om själva sändningarna eller kommentatorerna etc. Så det är smidigast om du vänder dig direkt till kanalen och försöker få kontakt med programansvarig därigenom.

    Ha det fint
    Hälsar
    Johannes