Genrebeskrivning

Hej! Någon sköning på tv.nu har angett att dokumentärfilmen ”Lilla flicka” (om barn med könsdysfori) ”Science Fiction”. Obs, alltså när man klickar på info om filmen via dagens tv-tablå. Det stämmer förstås inte, och jag kan bara hoppas att det är ett misstag (även om jag inte tror det). Obehagligt är det, i vilket fall, och ni får gärna ändra det så fort som möjligt. God kväll.
Nathan

Kommentarer

  • Hallå Nathan.

    Det är helt klart ett misstag. All sådan information inhämtas automatiskt, så det är inte någon person som manuellt sitter och sätter genrer så att säga. Bra att du uppmärksammade det och hörde av dig. Jag ändrar. Ber om ursäkt för detta givetvis.

    Ha en fin dag
    Hälsar
    Johannes