Frida Carlsson

Frida Carlsson kom femma o var helt utpumpad, fysiskt såväl mentalt. Kanske borde hon inte ens bli intervjuad? Eller intervjun borde kanske inte sändas när hon uppenbart nästan inte kunde svara på frågorna. Nu nyss sänder ni dessutom en repris på den. Varför? Ni sa dessutom själva Jessica o Patrik att hon kändes nästan onykter.

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Tyvärr är det inte vi som lägger upp sändningen, men ta gärna kontakt med Discovery som har hand om produktionen så kan de hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor