Fotboll

Kommer ni visa Copa America 2024 då vi inte har tillgång till andra kanaler?
Mauricio Guerrero

Kommentarer

  • Hallå Mauricio.

    Vi på tv.nu styr dessvärre inte vad som visas på tv – vi är "bara" en tv-tablå så att säga.

    Men jag försökte undersöka vilken kanal som sänder Copa America i sommar, och det verkar som att det är på Viaplay och TV3 Sport som kommer sända mästerskapet.

    Hälsar
    Johannes