Försvunna inställningar?

Jag tvingades idag anmäla mig på nytt??? Varför?
Vart har alla mina gamla inställningar tagit vägen?
Hur kan jag se tablån för alla försvunna kanaler? Kan ju bara se 1-8

VÄLDIGT RÖRIGT av er att sabotera på detta sätt. Är det meningen att man ska sluta använda er sida?

"Ditt namn och inlägg kan ses av alla." står det. Var då? Varför? Har ni ingen normal kundtjänst? Hur ser jag ert svar? Var?

Jag gillar inte alls att ni rört till det så här!!! Vi kan inte använda siten längre.

Kommentarer

  • Hej Nisse,

    Vi ändrade inloggningen till det gemensamma schibsted-systemet för att bli förenlig med den nu EU-lagen.

    Dina inställningar är kvar, du behöver bara skapa ett nytt konto med samma e-mail så har du kvar dina inställningar och sedan bekräfta kontot på din e-mail.

    Svaret på inlägget får du till din e-mail, alla kan se inläggen för att flera kan ha samma problem men jag brukar alltid dölja dom när ärendet är avslutat eller när jag får svar av den som skrev.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag blir drabbad först nu? Varför?
    Och så oerhört illa skött att utan någon förvarning göra en sådan stor ändring!!

    Hade jag inte redan råkat ha ett konto hos schibsted så hade hade jag övergivit er omedelbart. Nu kan jag dock vänta tills jag hittat ett hyggligt alternativ.

    Dessutom är det ju inte raketforskning att anpassa sig till GDPR. De flesta behöver inte göra något alls. Kanske det finns någon annan anledning?