Fliken "Kalender" visar inte alla program jag markerat

Min kalender visar inte alla de program jag har favoritmarkerat. Det beror på att den bara visar program på kanaler som jag har i min tablå. Jag tycker favoritmarkeringar gäller över kanalval och att man borde kunna ha favoriter i kanaler man inte ser i tablån. Det här filtret borde tas bort tycker jag. Hälsningar Magnus

Kommentarer

  • Hej! Tack för en bra kommentar. Detta ska vi försöka åtgärda! Du har rätt i att man borde kunna följa program som går på andra kanaler än de man har i sin tablå.

    Vänliga hälsningar