Felaktig säsong/avsnitts-angivelse.

Hej! Nyligen har ni vänt på S och A, dvs t.ex. Säsong 3, avsnitt 1 anger ni nu som S1:A3 istället för tvärtom. Fotoexempel ovan, men även för många andra serier. Snälla fixa detta!
Mats L.

Mats Lehmann

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Det beror tyvärr på en bugg men vi har fixat den i den senaste versionen av appen. Om du inte redan fått den gå in i app store och se om du kan uppdatera appen så borde säsong och avsnitt hamna rätt igen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Tack för hjälpen Victor!
    Uppdatering av appen funkade. 👍
    Mats Lehmann