Felaktig information

Ville se vad "Sverige!" idag handlade om, men i TV.nu:s tablå för den 14 maj 2022 visades ett avsnitt som tydligen sänts i fjol. I vilket fall som helst visades inte dagens program. Hur kan sådana fel uppstå? Det har även hänt tidigare, men då har jag avstått fr kommentar.

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Det var inte bra, jag ska ta det vidare. Problemen kan vara mänskliga, att fel avsnitt kopplats till sändningen, eller automatiska, att det hämtats fel data. Det är bra att du säger till så jag kan ta det vidare!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor