Fel tid i appen

Hej väldigt underligt men på min nya platta en Asus visar tiden en timme fel i er app ...+1 timme ,klockan på plattan går rätt

Kommentarer

  • Hej Aron,

    Tiden sätts efter tidszon inte vad själva klockan visar så gå in och dubbelkolla att du har rätt tidszon och att det är rätt med sommartid så ska det lösa sig. Säg till annars!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor