Fel program mot tablån

Här är två arga pensionärer, fel program kl 20 i kväll på kanal sex, inte första gången. Vill inte se halfpipen en gång till.

Kommentarer

  • Hej!
    Förstår att ni blir besvikna! Vi har jobbat hela dagen med tv6 också felen i tablån där som vi tyvärr inte helt kommit till rätta med. Vi rapporterar in detta till vår dataleverantör och hoppas verkligen inte att det händer igen!Det var pga ishockeyn tror jag som det utgick andra program då Sverige fick bronsmatch kl 20:30 ikväll i Junior-Vm i hockey.

    MVH / Johanna
    Johanna Cervin
  • varför sänder in pawnstars istället för Formel 1 på 10 i dag 16.00 det har  ju varit reklam för formel 1 hela veckan man blir så jäkla besviken när man ställt in sig på att se formel 1 då jag följer det varje vecka det sänds.  ( SKÄRPNING )
    katarina värme
  • Hej!

    Ja det förstår jag måste varit en otrolig besvikelse. Jag ska anmäla in till vår dataleverantör vad som skett så får de se över vad detkan handla om. Ibland skiftar de ju sändingskanal på de där kanalerna som lite hör ihop (Kanal6 och TV10 är ju ihop med Viaplay). Så ibland beror det på sena ändringar vi inte hinner få in från kanalerna (vi är ju bara själva tv-guiden, inte en kanal) eller så är det vi som gjort något fel.

    Med vänlig hälsning,Johanna Cervin på tv.nu
    Johanna Cervin