Fel info om program?

Enligt er tablå är det samma Johan Falk- avsnitt varje gång. Kunde ju vara intressant att faktiskt kunna se vilket avsnitt som det verkligen är. För inte visas samma avsnitt i flera veckor...??

Kommentarer

  • Hallå Agneta,

    jag ska kika på vad som kan ha blivit fel och fixa felet. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsar
    Johannes
  • Varför har ni gamla bilder och inte aktuella bilder på F1 tablå?  Dom bilarna ni visar på bilderna varken ser ut eller har dom färgerna som tablåbilderna visar.
  • Hej,

    Vi har bara en bild så den måste va rätt generisk o funka för alla sändningar. Ska se om jag kan få fram något bättre.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor