Fel i Eurosport-tablån gång på gång på gång .....

VARFÖR är det så f-t svårt att sätta ut rätt Eurosport-program i er tablå! I över 100 (!) gånger har det nu varit fel program som ni haft i er tablå, främst när det gäller cykel i Eurosport-kanalerna. Alla repriser av cykellopp som sänds dagligen är INTE från 2019 - utan från år 2010, 2011, 2012, 2013 osv.
Exempel senast: Eurosport 1 kl. 14-15 sö 12 juli, Tour de France 2019. Varken etappen eller ännu värre ÅRTALET stämmer överrens. När vi tittat klart visade det sig att det var etapp 5 från 2014, inte det som utannonserats! I Eurosportstablån är det ett 10-tal sådana fel VARJE DAG! Bara under våren/sommaren rör det sig alltså om FLERA HUNDRA! Själv har jag räknat till över 100 (and still counting) men tittar naturligtvis inte på allt Eurosport sänder, så mörkertalet är MYCKET större.

Kommentarer

  • Hej Frank,

    Det var inte bra, tack för att du tog med exempel på det som är fel. Jag har rapporterat felet till vår dataleverantör och hör av mig när jag vet mer!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor