Favoritmarkerad serie ny säsong

Hej,

Varför får man inte en push-notis när en serie man har favoritmarkerat börjar på en ny säsong?

Kanalen själv verkar inte göra någon reklam annat än på den kanalen, och om man bara har ett specifikt program man vill se så missar man ju när det kommer nu avsnitt. Det är en funktion jag tycker ni borde ha.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för bra feedback! Jag kommer lyfta idén med produktteamet, tror att det kan bli aktuellt att införa en sådan funktion i framtiden.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor