Ett förslag

Kan ni inte visa vad som gått på tv 1-2 dagar innan? Själv sökte jag en film som gick på 3an i lördags kväll 9/12-17.

Kommentarer

  • Hej Isak,

    man kan alltid gå tillbaka i själva tablån om du letar efter någon specifik film.
    här är lördagens tablå om du vill kika i den: https://www.tv.nu/lordags

    i nuläget finns däremot inte möjligheten att se datum när man söker på en specifik film i sökrutan, om det är det du efterfrågar. Men jag kan föra idén vidare till produktteamet 😀

    Ha det fint
    Johannes
  • HEJ På läppen det inte roligt se hanbollen
    tror att Staffan Olsson och sämstama
    Och förstår inte värdig och inte värdigt
    För en som älskar handboll77TAPIO