Er julkalender

lite tråkigt att ni lägger ut en julkalender, som inte ens fungerar. Den fungerade inte igår 2/12 och inte idag heller 3/12. Känns mer som en clickbait, för att få in folk.. jag trodde man kunde lita på att kunna göra er memory för att få kunna vinna en värdekod.. men men, hoppas nu att man får ett bra svar av er och att ni löser detta snarast. Känns som sagt inte roligt att besöka er hemsida eller app, när det ändå inte fungerar..

Linda

Kommentarer

  • Hej!

    gud va tråkigt att det inte funkar! Självklart lägger vi inte ut något för klickbate, trafiken leder inte ens till oss själva på tv.nu utan en extern sida där quizet ligger. Så det är bara för att det ska va kul och bjussigt! Och vi har 500 koder kvar till sf anytime från ett samarbete så det kändes som det var väl spenderat.
    Självfallet ska vi kontakta adoveo imorrn måndag och ta reda på vad som fallerar. Har inte fått denna info från annat håll (än). Är det från en iphone? Hoppas vi ska kunna lösa detta så du kan tävla! Kupongerna läpps morgon och eftermiddag. Med vänlig hälsning, Johanna

    Johanna Cervin