En chokladtävling?

Min dotter Sara som är 28 år och har en intellektuell funktionsnedsättning. Hon har deltagit i en tävling som ni har haft som handlar om att gissa vikten på en godispåse. Nu har Sara tydligen vunnit för vi har  hämtat ut ett paket med 1,3 kg godis. Då undrar vi om detta är en vinst eller om det kommer en faktura sen?  Sara förstår inte alltid  vad som gäller när hon klickar sig runt på nätet pga sin funktionsnedsättning.
Oerhört viktigt att vi får svar på denna fråga.
Mvh/ Kerstin Adolfsson, Sara Adolfssons mamma.

Kommentarer

  • Hej Kerstin!

    Johanna heter jag och är marknadschef på tv.nu. Sara deltog i en tävling på tv.nus facebooksida där man skulle gissa vikten på godis (kring svenska hjältar-galan) och hon gissade närmast ihop med två till så hon har vunnit kådan med godis! Så det kommer ingen faktura eller så utan det är bara att njuta av lite godis!
    Grattis! 😀 God fortsättning / Johanna
    Johanna Cervin