Doc Martin

Hej när fortsätter doc martin på kanal 8?? För nu sänds det ju gamla avsnitt tidigt på morronen.

mvh
Benny

Kommentarer

  • Hej Benny,

    det är dessvärre ingenting jag kan svara på. Vi på tv.nu är en TV-tablå, så den informationen som ligger ute i tablån (https://www.tv.nu/program/doc-martin) är också den infon vi har kring Doc Martin. Jag tror det bästa är att du hör av dig direkt till kanalen för att få svar - dom brukar ha koll på sina planer på sändningar 😀

    Ha det bra
    Johannes