Direktsändning

Säg till dom som sänder skidåkningen att dom ställer sig så att det inte blir så mycket bakgrunds ljud.  Väldigt irriterande och svårt att höra vad dom säger. Hälsningar.loe från alfta

Kommentarer

  • Hej!
    Du har skrivit till tv.nu och vi är en guide till tv och streaming men inte en kanal i sig så kontakta kanal 6 eller SVT med din åsikt beroende på vilken sändningen det va du tittade på!
    Tack!
    Johanna Cervin
  • Varför skall bakgrundsljudet vara så högt. Det är högre än kommentarerna från de som är bra som kommenterar.
    Roger Adamsson