Det fungerar ej att spela Memory enligt annons på sociala medier.

Joakim

Kommentarer

  • Hej!
    Har hört från en användare till idag att det kommer upp en felkod med ett felmeddelande enligt bild. Är det samma för dig? Ska självfallet kolla upp det för det ska såklart rulla som det ska med50 nya kuponger varje dag uppdelat mellan släpp på morgonen och eftermiddagen. Tack för att du hör av dig så vi kan rätta till detta!
    Johanna Cervin