Chrome

Om man använder Chrome går det inte att se program för annan dag än dagens.
Dagens program visas hela tiden.

Kommentarer

  • Chrome funkar bra på min dator, tv.nu "Imorgon" länkar till https://www.tv.nu/imorgon som visar helt andra program än dagens.

  • Ja, använder jag länken så blir det rätt, men pröva att bläddra från en dag till nästa. Då visas fortfarande samma innehåll.
  • Inte säker på vad du menar med "bläddra" i detta sammanhang, men om jag klickar på den stora ">" till höger om dagarna så blir det nästa dag, d.v.s. imorgon och det blir korrekt.
  • Funkar inte för mig, blir samma program.
  • Otroligt skumt, är ju inte precis nån avancerad funktion, är ju bara en länk till annan sida.
    Vad kör du för version av Chrome och på vilken dator?
    Jag kör Chrome version 58.0 på en Mac.

  • Version 58 på PC.
    OBS Det funkar som det skall med Edge.
  • Hej Alve,

    Ska ta upp det med utvecklarna, låter onekligen konstigt som Bubbert säger och vi lyckas inte återskapa felet här på kontoret.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor