Champions League

Varför hittar jag inte Champions League matcherna i tablån längre, de fanns med i höstas när det var gruppspel ?

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Vi saknar för tillfället tillgång till sport från C More, håller i skrivande stund på att undersöka varför och hur vi kan åtgärda det. Tack för att du sa till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej.
    Har ni fortfarande inte tillgång till sport från C-More i programtablån ?
  • Hej Robert,

    Tyvärr har jag inga nyheter förutom att vi har en pågående dialog med C More för att åtgärda det här problemet. Vi ser även över om det finns alternativa lösningar vi kan få på plats för att ordna detta. Ber verkligen om ursäkt, vi gör verkligen vårt bästa för att åtgärda detta.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor